Reklamační řád

Výměna a vrácení nevhodně zvoleného parfému

Někdy se může stát, že parfém zakoupený přes internet nesplní očekávání nebo prostě nevoní tak, jak bychom si představovali. Chápeme, že volba vůně je velmi osobní záležitost a nemusí se vždy podařit napoprvé. Proto nabízíme možnost výměny nebo vrácení parfému, pokud nevyhovuje Vašim představám.

Možnosti výměny

  • Kontaktujte nás e-mailem elizie@eliziecoeur.cz nebo telefonicky (+420) 705 71 82 71 a projevte zájem o výměnu parfému.
  • Zašlete nám nevhodně zvolený parfém zpět.
  • Objednejte si nový parfém, který vám bude urychleně zaslán.
  • V případě, že ani druhý výběr neodpovídá Vašim představám, postup pro výměnu můžete využít ještě jednou. Výměna je možná pouze pro produkty zakoupené v našem e-shopu do 14 dnů od doručení.

Postup při vrácení zboží

Máte právo vrátit zakoupené zboží bez udání důvodů do 14 dnů od převzetí zásilky. Proces vrácení je jednoduchý: zboží pošlete zpět v původním obalu a přiložte kopii dokladu o nákupu. Nezapomeňte, že za poštovné při vrácení zboží platíte Vy jako zákazník. Po obdržení zboží a prověření jeho stavu vám vrátíme peníze na uvedený bankovní účet.

 

Reklamace zboží

V případě, že zboží má vady nebo není-li ve smluveném množství či kvalitě, máte právo zboží reklamovat. Reklamaci můžete oznámit e-mailem nebo telefonicky. Je důležité, aby zboží bylo pro reklamaci řádně zabalené a že reklamaci uplatníte bez zbytečného odkladu po zjištění vady. Po přijetí reklamace budeme postupovat podle platných obchodních podmínek a snažit se problém vyřešit co nejrychleji.

Zajištění kvality a spokojenost našich zákazníků je naší nejvyšší prioritou. Vždy se snažíme vyhovět vašim potřebám a přání, aby byl nákup u nás radostí.